Pacitan Ppos.23.12.023.
Sak bubare Reformasi , Regulasi Transportasi darat, Laut lan udara pancen digawe bebas karo Pemerintah Indonesia, bahkan ijin lan persyaratane digawe penak, tur yo ora ribet koyo 20 tahun kepungkur.
Merga perijinan dipermudah , gelem ora gelem persaingan perusahaan Transportasi saya ketat , ora isa menyesuaikan , dipastikan gulung tikar , utawa kejut kejut mati suri.
Contoh Perusahaan Bus Lokal Pacitan, diduga merga isih nganggo managemen kuno, Bus lokal sing awale idap idapi , lambat laun kelibas karo perusahaan bus luar kota.
PO.Agra Mas sing disik jenenge Giri Indah menguasai jalur Pacitan Jakarta , Pacitan - Sumatra ( Ft Kondisi Terminal Pacitan.
Ora tanggung tanggung , Bus milik Wong Pacitan Asli ,,klepek klepek ,, digrudug bus Kaliber Nasional sing berbasis ana Wonogiri Jawa Tengah.
Bis lokal Pacitan sing awale merajai jalur Pacitan - Jakarta lan Sumatra , tumbang karo bus sing rupane abang.
Bis abang sing ndisik jenenge GIRI INDAH , saiki malih jeneng AGRA MAS , Nyikat jalur Pacitan- Jakarta lan Pacitan - Sumatra.
Sing parah meneh , bis lokal sing kari nyisakne Jalur Pacitan - Surabaya , wingi tanggal (21/12) wis klebon pesaing bus luar kota sing cukup terkenal.
Dipastikan Bus Lokal Kota Pacitan , sing wis operational sekitar 50 tahun lebih , diduga uga bakal kelindes maneh.
Sing repot maneh , tekane bus luar kota sing rupane ijo pupus Identik Brand Panda disambut antusias warga Pacitan.
Terbukti ana medsos medsos , utamane group WA , akeh warga sing posting Bus lengkap jenenge Bis uga jadwal jadwale saka Surabaya lan Pacitan.
Miturut Muhammad Kholil , aku ora gagas bis lokal utawa dudu mas, sing penting tempat duduk'e longgar , sikil ora ketekuk tekuk...nah lho ( gustik)